Thursday, September 10, 2015

सुगौली संधि को चर्चा र नेपाल मा इंडोफोबिआ



संविधान निर्माण प्रक्रिया स्थगन गरौं !
मेरो ३७ वर्ष लामो पत्रकारिता जीवनमा हिजोआजका जस्ता पीडादायक क्षण कहिल्यै आएन, जब नेपाली–नेपालीबीच साम्प्रदायिक र क्षेत्रीयताको ध्रुवीकरण यति धेरै बढेको होस्। विजय गच्छदारको फोरम लोकतान्त्रिकसमेत संविधानसभाबाट बाहिरिएपछि स्थितिमा निर्णायक परिवर्तन भएको छ। ....... प्रश्न फोरम लोकतान्त्रिकका १४ सभासद संविधानसभाबाट बाहिरिए भन्ने होइन। खतरा त मधेसवादी दलको बेन्च पूरै खाली हुँदै गयो भन्ने हो। यो अनिष्टकारी ध्रुवीकरणको संकेत हो। ..... म जति विनम्रतापूर्वक नेतात्रयलाई सादर अनुरोध गर्दै छु, त्यत्तिकै दृढतापूर्वक नेपाली कांग्रेस, एमाले र एकीकृत नेकपा माओवादीका सभासद मित्रहरूलाई पनि विनित अनुरोध गर्न चाहन्छु– परिणाम देख्दादेख्दै नेतात्रय अनिष्ठकारी चक्रव्यूहमा देशलाई फसाउन चाहन्छन् भने तिनलाई आफ्नो मताधिकार प्रयोगले दृढतापूर्वक रोक्नु तपाईंहरूको राष्ट्रधर्म हो। ......

छ वर्षअघि एक दिन चक्रदाइ (चक्र बास्तोला) ले फ्याट्ट भने, ‘बुझ्यौ विजय! यो नेपाल भन्ने देश सुगौली सन्धिपछि न कहिले उदायो न अस्तायो ! यो रही मात्र रह्यो। यो नेपाल भनेकै रहिरहने मात्र हो जस्तो लाग्छ। ऐनकेन सर्भाइभ मात्र हुने हाम्रो नियति हो कि जस्तो लाग्छ

..... किसुनजी पनि गहिरो अर्थ लुकेको ठट्टामा भन्थे, ‘नेपालमा कुद्ने र सुत्ने एकै समयमा पुग्छन्। यहाँ चाहिनेभन्दा छिटो हिँडेर कतै पुगिन्न। यहाँ चाहिनेभन्दा छिटो जो जो हिँडे, ती सबका सब लडे, विजयबाबु ! ’ ...... के घस्रनु नै हाम्रो नियति हो त ? आज एसियाको दोस्रो गरिब राष्ट्र त छँदै छौं, अब अफगानिस्तानको स्थान लिँदै पहिलो नम्बरमा ओर्लने तयारी पो हो कि ? ..... यो खेलाँची गर्ने बखत होइन। उखानटुक्का र दोहोरी गीतको समय होइन। हिजो सबै मिलेर बसेका थियौं, आज यस्तो के भयो भन्ने नोस्टाल्जियाको डुंगामा बहेर यो भवसागर पार हुनेवाला छैन। ...... सवाल ‘हिजो त सबै सँगै साथै बसेका थियौं, आज यस्तो के भयो ! हरे राम भगवान !’ भनेजस्तो सजिलो छैन। सवालको जबाफमा दिपेन्द्र झाले मंगलबार सेतोपाटीमा आफ्नो पक्ष राखेका छन्। मेरा निम्ति दिपेन्द्र झा एक प्रतिनिधि पात्र हुन्। ...... ‘को हो साम्प्रदायिक’ शीर्षकको एक स्थानमा उनी लेख्छन्– ‘पहिला थारु र मधेसी, पहाडी दाजुभाइसँग मिलेर बसेका होइनन्। ज्ञान, क्षमता र हिम्मतको कमी थियो तिनीहरूमा, त्यसैले चुप लागेर सहेर बसेका मात्र थिए। मौनता भनेको मिल्नु होइन। असली सद्भावको प्रक्रिया त बल्ल पो सुरु भएको छ। हामीलाई बोल्न दिनुहोस्, हाम्रा पीडा पोख्न दिनुहोस्। रोए–कराएपछि चित्त सफा हुन्छ। त्यसपछि समताको जगमा सद्भावको खम्बा खडा गरौंला। पहिला हाम्रा मनमस्तिष्कमा रहेका गुम्सिएका भावना अभिव्यक्त गर्न दिनुस्। ’ ........ पीडा र अपमानकै कुरा गर्ने हो भने मधेसीको मात्र होइन, गरिब पहाडीका पीडा पनि कसैभन्दा कम छैनन्। जसका मातापिताले जीवनमा लसुन–प्याजसमेत कहिल्यै छोएनन्, हो तिनै उपाध्याय बाहुनका छोराछोरी आज खाडीका एयरपोर्टमा संसारभरिका ‘विधर्मी’हरूले प्रयोग गर्ने शौचालय सोहोर्न बाध्य छन्। जसको भान्छामा मांसाहारको उपस्थिति कल्पनासम्म गर्न सकिन्नथ्यो, तिनै कुमाइ ब्राह्मणहरू ज्यान पाल्न विदेशमा गाईको मासु प्याक गर्न बाध्य छन्। ..... अपमान तपाईंको मात्र भएको छैन दिपेन्द्र भाइ, कुनै न कुनै बेला अपमान नभएको र विभेदमा नपारिएको कोही छैन। हामी आफूलाई जेसुकै ठानौं, हाम्रा पर्वतहरू जतिसुकै विशाल किन नहोऊन्, हाम्रो देश भने गरिबी र दरिद्रताको ‘डेड सी’ खाल्डो भएको छ।
Harvard Study Reveals that All Homophobic People are Gay
A shocking, double-blind study released by Harvard, in collaboration with MIT, has revealed that all people who are homophobic are actually homosexuals themselves. The study, which was carried out over the course of 5 years and involved nearly 5,000 male subjects, is being accepted by the American Psychological Association as being “scientifically irrefutable.”

सुगौली संधि को चर्चा ले मलाई सोँच्न बाध्य तुल्यायो। इंडिया लाई भीएस नैपौल ले "a wounded civilization" भने। अंग्रेज गयो तर घाउ अझै निको भएको छैन भने। सुगौली संधि ले हरण गरेको नेपालको स्वाभिमान अझ फिर्ता आएको छैन।

Madhesi Self Hate

जुन समाज शोषित हुन्छ त्यसमा आतंरिक कलह अझ बढ़ी हुन्छ। आफुले आफै लाई घृणा गर्छ। पृथ्वी नारायण ले भनेको "सच्चा हिन्दुस्तान" को आजको अवस्था छ भारत प्रति घृणा ओकल्नु नेपालको आतंरिक राजनीति को मियो हो। भारत प्रति घृणा, हिन्दी भाषा प्रति आधिकारिक घृणा।

आफ्नो स्वाभिमान फिर्ता ल्याउन का लागि चाहिने कुरा हो पहिचान। सबै को पहिचान। नेपालमा विगत ८ वर्ष देखि चल्दै आएको पहिचान को लड़ाई आत्म घृणा गरिरहेका हरु को आत्म स्लाघा हो। Full fledged संघीयता बिना आर्थिक क्रांति संभव नै छैन। त्यसै ले middle ग्राउंड खोजने, समायोजन गर्न चाहने, सबै लाई मिलाएर लगौं भन्न चाहने हरु आर्थिक क्रांति का शत्रु हुन। सुगौली संधि नेपाल को विगत होइन वर्तमान हो। You have to accept yourself before you can prosper. नेपाली ले भारतीय लाई घृणा गरेको होइन, औकात छैन। नेपाली ले आफै लाई घृणा गरेको हो। संघीयता देश लाई चाहिएको therapy हो जस बिना देश स्वस्थ बन्न सक्दैन। स्वस्थ नभइ समृद्ध हुन सक्दैन।

Why SD Muni Is Perplexed By Nepal
SD Muni On Indophobia In Nepal
यदि Indophobia नेपालको गरीबी को नम्बर एक कारक तत्त्व हो भने
लोकतंत्र र संघीयता
लोकतंत्र, बीपी, संघीयता, गजेन्द्र नारायण सिंह
कर्णाली ले पैसा पाउने कुरा
लोकतंत्र, संघीयता र आर्थिक क्रान्ति
नंबर एक कुरा शिक्षा हो
आनंद विष्ट लाई जवाफ
प्रत्यक्ष निर्वाचित प्रधान मंत्री र १०% आर्थिक वृद्धि दर


No comments: